血淋淋的愛Bleeding Love

2011032910:00


Closed off from love 下決心告別了愛情
I didn’t need the pain 我不需要那麼多傷痛
Once or twice was enough 一次次的傷害
And it was all in vain 實在受夠了這種無意義的模式
Time starts to pass 時間飛快的流逝
Before you know it you're frozen 也許沒發現愛也使人變得冷酷無情
 
But something happened但奇妙的事發生了
For the very first time with you初次與你相遇時
My heart melts into the ground 我的心為你溶化
Found something true以為找到了真愛
And everyone’s looking round週遭的人
Thinking I’m going crazy都以為我快發瘋了

 But I don’t care what they say但我不在乎別人怎麼說
I’m in love with you我就是愛上你
They try to pull me away旁人試著把我拉離
But they don’t know the truth但他們什麼都不知道
My heart’s crippled by the vein很痛苦的我的心停止了跳動
That I keep on closing於是我封閉自己
You cut me open and I你卻一刀割開
 
Keep bleeding不懂我的傷痛
Keep, keep bleeding love淌血的愛情
I keep bleeding留著血
I keep, keep bleeding love淌血的愛情

Keep bleeding繼續留著鮮血
Keep, keep bleeding love淌著血的愛情
You cut me open於是你忍心割開這段愛情
 
Trying hard not to hear試的別去聽流言輩語
But they talk so loud有時卻擋也擋不住
Their piercing sounds fill my ears刺耳的話語不斷在我耳邊圍繞
Try to fill me with doubt以為這能動搖我的心
Yet I know that the goal但我卻能看清目標
Is to keep me from falling使我不致往下沉淪
 
But nothing’s greater你的擁抱
Than the rush that comes with your embrace勝過了一切
And in this world of loneliness在這寂寞的世界裡
I see your face我看見了你的臉龐
Yet everyone around me身旁的人
Thinks that I’m going crazy, maybe, maybe總以為我好像失去了控制也許吧也許吧
 
But I don’t care what they say但我不管別人說什麼

I’m in love with you愛上你是我的選擇
They try to pull me away他們試著勸說我
But they don’t know the truth但他們根本不懂真相
My heart’s crippled by the vein好痛苦我的心停止了跳動
That I keep on closing於是封閉了自我
You cut me open and I而你卻一刀割開
 
Keep bleeding我開始滴血
Keep, keep bleeding love淌血的的愛情
I keep bleeding流著血
I keep, keep bleeding love淌著血的愛情
Keep bleeding繼續流著鮮血
Keep, keep bleeding love繼續流著血的愛情
You cut me open是你忍心割開這段愛情
 
And it’s draining all of me血淋淋的愛情流成河
Oh they find it hard to believe這可能難以置信
I’ll be wearing these scars而我帶著愛的傷疤
For everyone to see好讓大家引以為鑑
 
I don’t care what they say我不在乎他們說什麼
I’m in love with you愛上你是我的選擇
They try to pull me away他們試著勸說我
But they don’t know the truth但他們根本不懂真相

My heart’s crippled by the vein好痛苦我的心停止了跳動
That I keep on closing於是我封閉了自我
You cut me open and I你卻一刀割開
 
Keep bleeding開始淌血
Keep, keep bleeding love繼續淌著血的愛情
I keep bleeding我開始流血
I keep, keep bleeding love我堅持著流血的愛情
Keep bleeding開始淌血
Keep, keep bleeding love繼續淌血的愛情
You cut me open and I你卻一刀割開
 
Keep bleeding開始淌血
Keep, keep bleeding love繼續淌著血的愛情
I keep bleeding我開始流血
I keep, keep bleeding love我堅持的流血的愛情
Keep bleeding開始淌血
Keep, keep bleeding love繼續淌血的愛情
You cut me open and I你卻一刀割開
Keep bleeding開始淌血
Keep, keep bleeding love 繼續淌著血的愛情