You Light Up My Life 你照亮我的生命

2011031310:00



So many nights
I sit by my window
Waiting for someone
To sing me a song
So many dreams
I kept deep inside me
Alone in the dark
But now you've come along

Cause you
Light up my life
You give me hope
Cause you carry on
You light up my dreams
And fill my nights
With song

Rollin' at sea
Adrift on the water
Could it be frighening
I'm turning for home
Finally a chance
To say "Hey, I love you"


Never again
To be all alone

Cause you
Light up my life
You give me hope
Cause you carry on
You light up my dreams
And fill my nights
With song

You
Light up my life
You give me hope
To carry on
You light up my dreams
And fill my nights
With song

It can't be wrong
When it feels so right
Cause you
You light up my life
0h yeah


多少個夜晚
我坐在窗前
等待有人
爲我唱的歌曲
這麼多的夢
我一直在我內心深處
獨自一人在黑暗中
但現在你來到我身邊

因爲你
照亮我的生命
你給我希望
因爲你進行
你照亮了我的夢想
並填寫我的夜晚
用歌聲

羅林,在海上
漂浮在水面上
難道是frighening
我掉頭返航
最後一個機會
說:“嗨,我愛你”永遠不會再
獨自一人

因爲你
照亮我的生命
你給我希望
因爲你進行
你照亮了我的夢想
並填寫我的夜晚
用歌聲


照亮我的生命
你給我希望
進行
你照亮了我的夢想
並填寫我的夜晚
用歌聲

它不能是錯誤的
當它感覺真好
因爲你
你照亮我的生命